Comportament organizațional

Referat
9/10 (1 vot)
Domeniu: Antreprenoriat
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2166
Mărime: 21.84KB (arhivat)
Publicat de: Gicu Fărcaș
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lect. Dr.catalin Clipa
Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iasi

Extras din referat

I. Asteptari si impliniri la locul de munca:

1.Posibilitatea de promovare si avansare in cariera:

In ceea ce priveste asteptarile mele de la urmatorul loc de munca, as lua in considerare posibilitatile de dezvoltare ce mi le poate oferi acel loc de munca. Consider ca este foarte important pentru un angajat tot ceea ce priveste cariera, inclusiv sa beneficieze in cadrul organizatiei de formare si dezvoltare profesionala. Indeplinirea acestor asteptari depinde in mare masura de persoanele aflate in conducere, dar si de o persoana calificata, care poate indruma angajatul in directia potrivita.

2.Pachet salarial atractiv: o a doua astepatare pe care o am de la viitorul loc de munca ar fi salariul,, dar si beneficiile care vin impreuna cu acesta, cum ar fi decontari de transport, tichete de masa, ore suplimentare platite. Persoanele care pot indeplini aceste asteptari sunt cele responsabile de grila de salarizare din cadrul companiei.

3. Siguranta locului de munca: Luand in considerare traiul din Romania, foarte important pentru orice persoana este stabilitatea locului de munca deoarece fiecare doreste sa-si construiasca o cariera si sa isi asigure traiul de zi cu zi. Responabili de indeplinirea acestei asteptari sunt atat angajatii, care isi respecta sarcinile zilnice, cat si angajatorii care ar trebui sa-I asigure siguranta postului pe care angajatul il ocupa in firma.

4. Conditiile de munca: pentru a ne putea desfasura activitatile si a respecta termenele limita fiecare angajat are nevoie de conditii de lucru adecvate pornind de la echipamente de lucru si pana la atmosfera din cadrul organizatiei. Cu cat ni se asigura conditii optime de lucru cu atat randamentul in cadrul companiei creste, Responsabili de acest aspect sunt managerii de departamente.

5. Comunicarea in cadrul firmei: comunicare este esentiala intr-un colectiv, deoarece de acest aspect depinde si evolutia mea ca si angajat. Ne adaptam mai usor intr-un colectiv daca comunicam, influentam atmosfera si astfel influentam si in felul asta este influentat si randamentul la locul de munca. Responsabili de acest lucru sunt colegii de munca.

6. Volumul de munca si modul de stabilire al obiectivelor: este foarte important modul de stabilire al obiectivelor, pentru ca performantele asteptate de la mine, ca angajat in cadrul firmei, nu sunt realiste sau conforme capacitatii mele de munca, pot aparea diverse conflicte sau chiar acel mediu stresant. Responsabilitatea principal este a managerilor care ar trebuie sa-si cunoasca angajatii intr-o mare masura si astfel sa evite situatiile neplacute din cadrul frimei.

7. Program de lucru flexibil: existenta posibilitatii de a ne organiza singuri intervalul de desfasurare a muncii pe care urmeaza sa o prestam pentru companie, cu siguranta va avea un un impact si asupra randamentului pe care il depunem in realizarea obiectivelor propuse. Responsabili de acest lucru sunt managerii de department.

8. Calitatea colaborarii cu șeful direct: responsabilitatea pentru indeplinirea acestei asteptari apartine intr-o proportie de 70% sefului direct, deoarece accesul la o persoana superioara ierarhic este mai greu in ceea ce priveste clarificarea unei nelamuriri de orice natura si 30% noua ca si angajati, trebuie sa stim cum sa punem problema, asa incat sa obtinem, sau sa atingem cat mai aproape obiectivele ce vrem sa le indeplinim pentru buna functionare a firmei. Responsabili cu acest aspect sunt persoanele aflate in conducere

9. Motivatia profesionala a job-ului: eficienta mea in cadrul firmei depinde de manager cum ma incurajeaza si de modul sau de a ma motiva. De acest aspect sunt responsabile persoanele din conducere, care pot influenta pozitiv eficienta unui angajat, recunoscandu-I performantele si rasplatindu-l atunci cand este cazul cu cu diverse bonusuri si de ce nu, chiar cu o avansare in functie.

10. Atmosfera de lucru: existent unei atmosfere neplacute la locul de munca sau un mediu stresant isi spun cuvantul intr-un fel. Atmosfera de lucru este foarte importanta atat pentru a-mi desfaura activitatea cat si pentru a veni cu placere la seviciu. Colegii de munca si superiorii sunt cei care infulenteaza aceasta asteptare.

Preview document

Comportament organizațional - Pagina 1
Comportament organizațional - Pagina 2
Comportament organizațional - Pagina 3
Comportament organizațional - Pagina 4
Comportament organizațional - Pagina 5
Comportament organizațional - Pagina 6
Comportament organizațional - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Comportament organizational.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de afaceri

1. Domeniul de afaceri Repararea echipamentelor de comunicatii 2. Tipul activitatii principale si codul CAEN Cod CAEN 9512 - Repararea...

Cazul externalizării serviciilor IT outsourcing și BP outsourcing

Noţiunea de externalizare vine din terminologia americană outside resourcing, cu sensul de a procura din exterior. Termenul în limbajul economic...

Activitatea de evaluare a întrprinderii

Principalele obiective ale unității de învățare nr.1 sunt: - Activitatea evaluării și necesitatea acesteia; - Factorii care influențează...

Antreprenor de succes - Levi Strauss

Date generale (scurta biografie) Levi Strauss (26 februarie 1829 - 26 septembrie 1902) a fost un om de afaceri american de origine germana care a...

Managementul proiectelor

Tema1: Conceptul de proiect și management al proiectelor 1. Noțiunea de proiect și trăsăturile proiectului Organizațiile economice realizează...

Programul național de dezvoltare a competențelor de evaluare ale cadrelor didactice (DeCeE)

TEMA 1 Componentele Curriculumului Național (planul-cadru, programa școlară, manualul alternativ). Relația dintre curriculum și evaluare....

Te-ar putea interesa și

Considerații Generale asupra Comportamentului Organizațional

I. Consideraţii generale asupra comportamentului organizaţional 1.1. Introducere în comportamentul organizaţional Modul de comportare a oamenilor...

Management și Comportament Organizațional

1. Delimitării conceptuale. În relizarea referatului mi-am propus să definesc pe scurt organizaţiile, comportamentul organizaţional şi să examinez...

Comportament Organizațional

PARTEA 1 – INTRODUCERE Management şi comportament organizaţional Învăţând despre comportamentul organizaţional Management şi comportament...

Aspecte ale Culturii Organizaționale în Cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași și Identificarea Tipului de Cultură Existentă

Capitolul 1 - Cultura organizaţionala Teoriile organizaţionale şi manageriale au debutat în mare parte o dată cu descoperirea importanţei...

Elemente fundamentale specifice culturii organizaționale și comportamentului organizațional

Faptul ca de particularitatile stilului de munca al conducatorilor depinde buna functionare a organizatiei, însasi productivitatea ei, nu mai este...

Comportamentul organizațional în compania SC Dinamic SRL

A. PARTE TEORETICA Comportamentul organizaţional acoperă o largă plajă de activităţi: cunoaşterea şi satisfacerea nevoilor salariaţilor,...

Comportamentul organizațional

O scurta istorie Desi modul de comportare a oamenilor in organizatii a reprezentat dintotdeauna un subiect de interes major atat pentru...

Comportament Organizațional

Plecand de la acest motto putem spune ca viata fiecarui individ din univers este si va fi asa cum si o fructifica fiecare in parte. Aceasta...

Ai nevoie de altceva?