Produsul ales de mine este reprezentativ pentru generatia mea datorita faptului ca energizantele sunt consumatii de bauturi racoritoare care au un efect revigorant asupra organismului uman.El este un produs consumat in primul rand de persoanele care duc o viata foarte activa si care au job solicitant insa si persoanele tinere sau dinamice fac parte din posibilii clienti.In mare, datele despre produs si serviciile care le realizeaza acesta, sunt din cele mai diverse. Beneficiile produsului Astfel ,bautura energizanta are ca obiectiv revigorarea si recapatarea vitalitatii din organism.Aceasta bautura este un complex de imbunatatiri aduse corpului uman, precum ca indeparteaza stresul, intareste imunitatea si sistemul respirator, sporeste rezistenta la alergii. Ambalajul unor astfel de produse este de obicei foarte bine realizat fiind usor de memorat in mintea consumatorilor.Bautura energizanta se afla in doze bine realizate ca ambalaj ce prezinta de obicei obiecte ce au legatura cu numele produsului.Gustul bauturii este unul specific fiind asemanator la majoritatea firmelor concurente de pe piata energizantelor.Un alt beneficiu al bauturilor energizante este faptul ca ele contin ginseng si hormoni care poate stimula creierul, acest produs fiind util de consumat in sesiuni de catre studenti.Chiar in acest sens s-a observat o crestere foarte mare a consumului de bauturi energizante in aceasta perioada a anului. Din punct de vedere al cererii se observa o crestere majora asupra publicului tanar care practic reprezinta un mare procent din clienti In ceea ce priveste acest produs el este unul care poate fi consumat in orice perioada a anului, astfel incat daca bautura energizanta este consumata vara aceasta lasa o senzatie de reimprospatare ,iar daca il consumi iarna acesta poate sa iti dea un feeling de dinamism. In ceea ce priveste perioadele in care se beau cele mai mari cantitati de energizante, statisticile au aratat ca acest tip de bautura nu este sezoniera, precum apa minerala sau berea. In coada Europei Pe seama faptului ca in general piata bauturilor se misca mai incet in primul trimestru al anului, in aceasta perioada si consumul de bauturi energizante este mai scazut.De asemenea, tinind cont de faptul ca in trimestrul trei al anului romanii merg de obicei in concediu, s-a observat o tendinta de crestere a consumului pe acest segment.Cu toate ca piata bauturilor energizante aproape s-a dublat in ultimii doi ani, consumul de astfel de bauturi este in Romania inca foarte mic. Un roman consuma in medie 0,1 litri de bauturi energizante pe an, fata de un ungur care bea de trei ori mai mult. De asemenea, in Serbia consumul este de 0,6 litri pe cap de locuitor.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).