Societatea comerciala S.C. DEDEMAN S.R.L. s-a constituit in baza unui capital social privat. Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori romani. Incepand cu 1992, pe parcursul celor 22 ani de activitate, au dezvoltat o companie care a inregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfasurata in jurul clientului, cerintele acestuia si satisfacerea acestora fiind prioritare. Sub sloganul ,,Dedicat planurilor tale" si cu o puternica ancorare in valorile sale, compania Dedeman se caracterizeaza prin simt practic, onestitate, harnicie, perseverenta si cu o personalitate calda, prietenoasa si loiala. Dedeman activeaza pe piata din anul 1992 dezvoltandu-si lantul de retail cu materiale de constructii si pentru amenajari interioare, de tip Do-It-Yourself, destinat celor ce doresc sa isi construiasca si sa-si amenajeze caminul. La 8 ani de la deschiderea primului magazin de tip DIY cu suprafata de peste 5000 m2, Dedeman a devenit lider national in retailul materialelor de constructii si al amenajarilor interioare, cu capital 100% romanesc, operand in prezent o retea de 23 de magazine. Compania s-a extins intr-un ritm constant si rapid. In 1994, Dedeman avea 11 angajati. In 2002, pentru reteaua de retail cu materiale de constructii si pentru amenajari interioare lucrau 245 oameni. Astazi, la Dedeman, peste 4300 de angajati stau la dispozitia clientilor, dedicati planurilor lor. Strategia de extindere a Dedeman la nivel national vizeaza dezvoltarea unei retele de 30 magazine pana in 2015. Retailerul Dedeman se situeaza pe pozitia a doua pe piata de bricolaj din Romania, in ceea ce priveste cifra de afaceri, dupa Praktiker. Gama produselor comercializate in reteaua de retail Dedeman este extrem de generoasa acoperind cererea pentru materiale de constructii pana la cele pentru amenajari interioare. Clientela magazinului este reprezentata, atat de persoane fizice pentru satisfacerea nevoilor individuale, cat si persoane juridice. Piata tinta a magazinului DEDEMAN este reprezentata de: instalatori, zugravi, mici meseriasi, firme de constructii si instalatii, mici magazine pentru reamenajari dar si alte persoane care doresc sa realizeze proiectele de constructii si amenajari. Principalii competitori ai Dedeman pe piata brasoveana de retail Do-It-Yourself sunt: - bauMax - o companie de familie infiintata in urma cu peste 30 de ani in Austria, care isi desfasoara activitatea la nivel international; - Praktiker - grupul german Praktiker Bau-und Heimwerkermarkte Holding AG detine in prezent o retea internationala de peste 420 de magazine, in 10 tari: Germania, Luxemburg, Ungaria, Grecia, Turcia, Bulgaria, Polonia, Romania, Ucraina si Albania. Furnizorul de solutii complete pentru proiectele de amenajare pentru casa si gradina; - Hornbach - o afacere de familie independenta, listata la bursa - deja la a 5-a generatie.Astazi compania este una dintre primele cinci lanturi de magazine de materiale de constructii si gradinarit din Europa; - Arabesque - un partener important pentru constructorii din Romania asigurandu-le o gama completa de materiale de constructii si finisaje, livrate in cel mai scurt timp posibil, in orice punct din Romania , insotite de consultanta tehnica de specialitate. Dedeman este un magazin de tip retail care acopera in totalitate piata romaneasca a distributiei de materiale de constructii si care functioneaza in sectorul do-it-yourself. Do-ityourself (DIY) este un termen utilizat pentru a descrie construirea, modificarea, repararea sau a face ceva fara ajutorul unor experti sau specialisti. Dedeman nu inseamna doar produse, aranjate si numerotate pe rafturile magazinelor. In fiecare din centrele comerciale Dedeman, clientii beneficiaza de o paleta extinsa de servicii printre care amintim: consultanta specializata, idei de amenajare si decorare a interiorului si exteriorului casei, servicii de transport al marfurilor la domiciliu, service si inchirieri scule, sisteme de rate in vederea facilitarii achizitionarii produselor, sisteme de mixare a vopselelor oferind clientului posibilitatea de a obtine nuanta dorita, servisare pentru centralele termice cumparate de la Dedeman, etc. Magazinul DEDEMAN din Pitesti este amplasat pe un teren de 45.000 mp, avand o suprafata de vanzare de 17.700 mp. Compania a reusit sa realizeze in Romania stilul de vanzare supermagazin-depozit, prin crearea unui spatiu unic, cu o diversitate mare de standuri specificate pe productie sau pe industrie. Diversitatea articolelor, stocurile permanente, raportul pret-calitate, profesionalismul angajatilor, ofertele si promotiile precum si calitatea serviciilor sunt argumentele magazinului DEDEMAN in fata clientilor. Gama produselor comercializate este extrem de generoasa (peste 45.000 de produse), acestea provenind de la producatori nationali sau din importuri Franta, Italia, Spania, Polonia, Slovacia, Germania si China.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).