Studiu de Caz Reclama - Milka

Extras din referat Cum descarc?

Pornind de la generala definitie a conceptului de comunicare (proces prin care o sursa(emitaor) produce un mesaj intr-un anumit cod, care este transmis printr-un canal catre un receptor (destinatar), proces intreinut prin feedback voi analiza spotul publicitar de la Milka.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Caz Reclama - Milka.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!