Recrutarea si selectia in cadrul companiei LOreal

Extras din referat Cum descarc?

In domeniul resurselor umane elementul principal este fiinta umana astfel se recomanda dezvoltarea si diversificarea metodelor de recrutare si selectie, pentru a stimula viitorii angajati si pentru a evidentia orientarea organizatiei spre nou, inovatie. 
Compania L'Oreal Paris reprezinta un model in ceea ce priveste strategia de recrutare a personalului. Aceasta detine instrumente de actualitate, bazate pe tehnologie si investeste constant in dezvoltarea metodelor proprii de identificare a fortei de munca. 
Prezentarea companiei L'Oreal 
Una dintre companiile ce a revolutionat si si-a lasat puternic amprenta asupra industriei de cosmetica si infrumusetare este L'Oreal. Aceasta reprezinta "parintele" industriei frumusetii, avand o influenta semnificativa in dictarea tendintelor pietei. 
In 1906, chimistul francez Eugene Schueller a pus bazele companiei prin crearea primei vopsele de par. Astfel acea descoperire a conturat obiectivul organizatiei, fiind acela de a revolutiona industria cosmetica prin cercetarile realizate si inovatiile aduse. 
Dupa 3 ani de la infiintare, L'Oreal isi extinde activitate in tari precum Italia, Austria, SUA, Canada devenind alegerea femeilor preocupate de aspectul parului. 
Fiind inainte de toate un centru de dezvoltare si cercetare, compania a creat in 1933 primul sampon fara sapun sub numele Dopal, spre fericirea doamnelor ce foloseau doar un simplu sapun fiert in apa. Solutiile de decolorare reprezinta o alta descoperire a chimistului francez, avand impact semnificativ in acea perioada pentru doamnele din industria cinematografica. 
Campaniile de publicitate, achizitiile de branduri internationale, crearea unui portofoliu de produse cat mai divers, au condus la conturarea unei marci ce promoveaza diversitatea in frumusete la nivel mondial. 
Compania L'Oreal si-a stabilit foarte bine misiunea astfel prin partea de cercetare si inovare reuseste sa respecte atat scopul oraganizatiei cat si valorile insusite. Misiunea principala consta in oferirea celor mai inovatoare cosmetice la nivel mondial respectand standardele de calitate si siguranta. Valorile ce definesc echipa L'Oreal sunt pasiunea pentru frumusete, inovarea exprimata prin dezvoltarea continua de produse. De asemenea talentul anteprenorial reprezinta baza conceptului L'Oreal, receptivitatea presupune luarea in considerare a dorintelor consumatorilor si atingerea perfectiunii prin produsele create. 
Procesele de recrutare si selectie 
Procesul de atragere a viitorului personal se realizeaza conform unor faze succesive ce ajuta echipa de recrutare sa contureze cat mai bine portretul candidatului precum si competentele care-l recomanda pentru postul implicit. 
Prima etapa din recrutarea fortei de munca din compania L'Oreal este data, fie de aplicarea candidatilor, pe diferite platforme pe care le voi detalia ulterior.
Selectia este etapa succesiva, cea care implica un grad ridicat de atentie deoarece este analizat fiecare CV in parte pentru a identifica cunostintele, experienta impuse de compania L'Oreal. Candidatii ce au depasit cu succes selectia sunt invitati la un interviu preliminar. In aceasta etapa are scopul de a confirma aspectele din CV-ul candidatului. Pentru aceasta, recrutorii folosesc diferite teste de situatie ce implica cunostiintele si abilitatile persoanei precum si teste privind comportamentul in vederea potrivirii cu valorile si principiile companiei. Urmatoarea etapa este data de interviul cu managerul de departament si cel de resurse umane unde candidatul trebuie sa raspunda la intrebari structurate in functie de rezultatele testelor, astfel candidatii vor avea intrebari personalizate. Interogarile vor ajuta specialistii sa coreleze capacitatile candidatului cu cele necesare pentru ocuparea postului. Dupa analizarea raspunsurilor oferite de catre candidati si acordarea de feedback pentru fiecare persoana, managerul de departament si cel de resurse umane iau decizia finala. Ultima etapa este data de prezentarea ofertei viitorului angajat precum si de eventualele negocieri.


Fisiere in arhiva (1):

  • Recrutarea si selectia in cadrul companiei LOreal.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!