Produse Cosmetice

Referat
7/10 (2 voturi)
Domeniu: Alte domenii
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 5 în total
Cuvinte : 759
Mărime: 8.75KB (arhivat)
Publicat de: Anonymous A.
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Cristea Cristian
in facultatea de management turistic si comercial,dimitrie cantemir.

Extras din referat

Partile aflate in litigiu, formeaza obiectul dosarul nr. 159, din 10.11.2003, in baza citatiei nr.194 din 16.11.2003 sunt:

Reclamant :societatea Gett”s Haire Studio cu sediul in Bucuresti in Bulevardul Unirii 61., Tel. 3216713

Reclamat: societatea Mike cu sediul pe Soseaua de Centura nr. 10, 061183, Com. Stefanestii de jos, Jud. Ilfov.

Intreprinderea de produse Mike produce si comercializeaza produse cosmetice pentru par.

In data de 18.11.2004 firma produce 100 de tuburi de spuma de par si 150 de fixative pe care le depoziteaza in spatiul propriu de depozitare fapt confirmat prin procesul verbal de autoreceptie nr. 32 / 19.11.2004, intocmit de gestionarul depozitululi. Pentru intregul lot calitatea a fost certificata cu certificat de calitate nr. 83 /19.11.2004, eliberat de societate.

Lotul a fost pastrat in acest depozit o perioada de 20 de zile dupa care a fost livrat societatii Gett”s Haire Studio, conform avizului de insotire a marfii nr. 23 / 8.12.2004 data fiind specificata in contractul 123/5.12.2004 incheiat de catre societati. La receptie s-a intocmit proces verbal nr 234 / 8/12/2004 in care este specificata cantitatea si tipul produselor de par.

Societatea Gett”s Haire Studio foloseste in uz propriu aceste produse. La data receptiei sunt costatate de catre managerul firmei ca unele tuburi de spuma si fixativ sunt goale din cauza ca sunt sigilate incorecte.

In urma constatari societatea Gett”s Haire Studio solicita in scris societatii Mike inlocuirea intregului lot de marfa.

La data de 10.12.2004 la sediul societatii Gett”s Haire Studio se prezinta din partea societatii Mike un reprezentant care constata starea necorespunzatoare a produselor si care este de acord sa primesca inapoi numai produsele necorespunzatoare si sa le inlocuiasca cu alte produse de aceiasi cantitate cu cea mentionata in contract.

STUDIEREA DOCUMENTELOR OPERATIVE

Documente care reglementeaza relatiile contractuale dintre parteneri:

- contractul nr. 123/5.12.2004

- nota de comanda nr. 156/4.12.2004

- grafice de livrari

Documente de livrare – primire :

- proces verbal de autoreceptie nr. 32 / 19.11.2004

- factura nr. 523/ 5.12.2004

- aviz de expediere nr. 133 / 8.12.2004

- procesul – verbal de receptie nr. 234 / 8.12.2004

Documente de transport:

- aviz de insotire a marfii nr. 23 / 8.12.2004

- foaia de parcurs nr. 2/8.12.2004

Documente care atesta calitatea lotului de marfa:

- buletinul de analiza nr. 83 /8.11.2004

BIBLIOGRAFIA

Preview document

Produse Cosmetice - Pagina 1
Produse Cosmetice - Pagina 2
Produse Cosmetice - Pagina 3
Produse Cosmetice - Pagina 4
Produse Cosmetice - Pagina 5

Conținut arhivă zip

  • Produse Cosmetice.doc

Alții au mai descărcat și

Metode de Prevenire și Stingere Incendii

3.1.Accesul mijloacelor si al personalului pentru interventie in caz de incendiu se asigura in permanenta la toate: a) constructia unitatii cu...

Măsurători Directe de Aceeași Precizie

Masuratorile directe de aceeasi precizie, reprezinta un volum important de lucrari, executate pe teren în cadrul activitatilor geodezice,...

Biometria

Biometria reprezinta totalitatea metodelor prin care se face identificarea sau autentificarea unei persoane pe baza datelor biometrice: amprente...

Te-ar putea interesa și

Fabricarea săpunurilor, detergenților și a produselor de întreținere, cosmetice și de parfumerie.

Introducere Actualitatea și importanța temei abordate. Tema aleasă este una importantă și actuală, dat fiind faptul că săpunurile, detergenții și...

Studiul Calității Produselor Cosmetice

INTRODUCERE Industria cosmetică s-a dezvoltat și a devenit un domeniu foarte complex și specializat. Acest domeniu a combinat cunoștinţele de...

Efectele Produselor Cosmetice Asupra Organismului

INTRODUCERE Aproximativ întreaga populaţie a planetei, indiferent de vârstă, sex, naţionalitate utilizează produse cosmetice fără a ţine seama de...

Strategia de Comunicare - Water Shine Diamonds de la Maybelline

1. Noţiuni teoretice privind elaborarea strategiei de comunicare 1.1 Concept Pentru a asigura ansamblul de acţiuni de comunicare maximum de...

Cercetare cantitativă - Farmec

I N T R O D U C E R E De peste 55 de ani, Farmec Cluj este principala producătoare de cosmetice din România, furnizând 60% din producția...

Falsificarea Produselor Cosmetice

Capitolul 1 Motivaţia temei alese şi obiectivele propuse Am ales să vorbim despre tema „Falsificarea produselor cosmetice”, deoarece este o...

Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău

INTRODUCERE Actualitatea temei investigate decurge din însăși importanța segmentării pieței unei companii în condițiile economiai de piață. În...

Produse Cosmetice pentru Barbierit și After Shave cu Principii Active Naturale

1. INTRODUCERE Industria cosmetică s-a dezvoltat și a devenit un domeniu foarte complex și specializat. Acest domeniu a combinat cunoștinţele de...

Ai nevoie de altceva?