Gestiunea Proiectelor

Extras din referat Cum descarc?

Traind intr-un mediu dinamic, caracterizat prin inter-dependente structurale si incertitudine, oamenii trebuie sa aiba flexibiltate si capacitate de adaptare rapida pentru a putea stapini si conduce cat mai eficient procesele economice. Activitatile de tip proiect, tot mai frecvente in mediul economic contemporan, reprezinta tocmai o metoda de a actiona rapid si eficient intr-un mediu ostil, concurential, caracteristic economiei de piata. Gestiunea proiectelor ofera tehnicile si metodele adecvate de stapanire operationala a proceselor, de pregatire a deciziilor strategice. Decizia in cadrul activitatilor de tip proiect este un proces ce se intinde pe un interval semnificativ de timp, incepind cu aparitia ideii de proiect si incheindu-se cu implementarea sa.
Gestiunea proiectelor este procesul de ghidare a proiectului inca de la inceputul realizarii sale si pana la sfarsit.
definirea rolului si a responsabilitatilor persoanelor.
Control reconfirmarea sarcinilor repartizate oamenilor; monitorizarea activitatilor de indeplinit si a rezultatelor obtinute; rezolvarea problemelor intalnite; distribuirea informatiilor persoanelor interesate.
Cand informatiile despre proiect sunt exacte, complete si distribuite celor care au nevoie de ele, sansele de succes ale proiectului cresc foarte mult.
Cand informatiile sunt vagi, incomplete sau nu sunt distribuite in mod efectiv, se reduc sansele de succes ale proiectului.
Toate proiectele incep cu o idee. Poate serviciul clienti din organizatia voastra identifica o nevoie care trebuie satisfacuta, poate seful are in vedere o noua piata pentru a o exploata sau poate va ganditi la o modalitate pentru a imbunatati procesul de achizitie din organizatie. Cand se formeaza o idee, proiectul vostru a intrat in faza de conceptie.
Uneori faza de concepere este dirijata in mod informal, pentru un proiect mic ea consta doar intr-o discutie sau un acord verbal. In alte cazuri, in special in proiectele mari, dezbaterile privind un proiect necesita o trecere in revista formala, mai multe intalniri, dezbateri si adoptarea deciziei finale.
Planul contine urmatoarele elemente: o privire de ansamblu asupra motivelor proiectului o descriere detaliata a rezultatelor la care se va ajunge o lista a tuturor activitatilor ce trebuie rolul membrilor echipei bugetul de personal necesar, fonduri, echipamente, facilitati si informatii ipoteze In plus, asigurati-va ca ati identificat si descris managementul tuturor riscurilor si incertitudinilor semnificative (capitolul 11 explica cum se identifica riscurile si schiteaza managementul riscurilor.
Organizarea Pregatirea pentru inceperea lucrarilor la proiect necesita urmatoarele reguli: Se repartizeaza oamenii pentru toate rolurile din cadrul proiectului; identificati persoanele care vor indeplini diferitele lucrari ale proiectului si negociati angajamente cu acestea pentru a va asigura ca vor fi disponibili sa lucreze in echipa ...


Fisiere in arhiva (1):

  • Gestiunea Proiectelor
    • Referat.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!