Extras din referat
Prezentarea unității economice
Conform site-ului www.simizfashion.ro, compania care poartă același nume se prezintă a fi una dintre cele mai bune fabrici de textile din întreaga țară. Compania are peste 20 de ani vechime, numărul angajaților depășind valoarea de 700, organizați în 10 linii de producție. Numărul de unități realizate pe lună ajunge sau chiar poate depăși valoarea de 40 000 pe lună, fapt care demonstrează că oferă unele dintre cele mai bune și calitative servicii partenerilor săi. Cu peste 20 de ani de experiență în industria confecțiilor, oferă clienților lor servicii complete de la prelevare/dezvoltare model până la cumpărare, producție FOB, controlul calității, import export, expediere a produselor finite la depozitul clientului.
Scopul lor principal este de a propune serviciile potrivite pentru a satisface nevoile și cerințele clienților săi. Crearea de oportunități valoroase adaptate tendințelor din zilele noastre a fost întotdeauna importantă pentru Simiz Fashion. Stau la dispozitia clientilor sai cu servicii CMT si FOB, pornind de la un concept design pana la livrarea piesei de imbracaminte finite.
De asemenea, printre scopurile lor se află și următoarele:
- Dezvoltarea modelului și eșantionarea bazată pe schița de proiectare inițială și o specificație de dimensiune, cu un timp estimat de execuție de 7 zile.
- Capacitate de clasificare și creare de piață folosind echipamentul CAD.
- Achizitii de stofe si ornamente si servicii logistice cu comunicare apropiata client - producator in toate etapele, pentru a asigura indeplinirea cerintelor de calitate, pret si servicii. Proces complet de producție și sistem de control al calității de la tăiere pe tot parcursul producției, inclusiv livrarea prealabilă finală AQL 2.5.
- Manager de cont dedicat, responsabil cu dezvoltarea, aprovizionarea și urmărirea producției, pentru a asigura integritatea și încrederea deplină pe parcursul procesului de la plasarea comenzii până la livrarea articolelor de îmbrăcăminte finite.
În ceea ce privește parteneriatele, compania Simiz Fashion lucrează cu mulți clienți puternici care și-au pus deja încrederea în serviciile lor. Ei se bazează pe faptul că oferirea serviciilor și produselor de vârf se poate face doar cu ajutorul tehnologiei înalte și a unei echipe muncitoare și dedicate. Astfel, printre numeroșii lor parteneri, se regăsesc nume precum Aritzia, Bellerose, Massimo Dutti, Ted Baker, etc.
Realizând servicii în fabricarea articolelor de îmbrăcăminte, compania S.C. SIMIZ FASHION S.R.L. are CODUL CAEN 1413.
În anul 2017, compania Simiz Fashion lansează propriul brand de haine, alături de designer-ul Ina Isbășescu, brand 100% românesc intitulat INAIS, care propune ținute lejere din denim, un stil contemporan sofisticat, tehnică și finisaje impecabile. Brand-ul a luat naștere prin dorința a trei femei din generații diferite, și anume Ina Isbășescu(designer-ul), Lidia Herescu(conectorul) și, nu în cele din urmă, Elena Simiz(directorul adjunct al companiei), fiecare dintre ele dorindu-și să pună bazele unui brand local și crezând în potențialul unei astfel de colaborări.
Silviu Simiz, directoul companiei de textile, menționează într-un interviu pentru www.wall-street.com ideea că ” știam ca pe piata exista multe branduri romanesti si multi designeri noi. Cu toate acestea, ne-am dat seama ca lipseste aceasta forma de colaborare intre designeri si marii producatori cu experienta si cu acces la o tehnologie superioara.”
Pe de altă parte, Ina Isbășescu declară pentru www.dialogtextil.com faptul că ” Cel mai important este faptul că am pornit toți cu ideea că nu putem de unii singuri și că fiecare dintre noi este profesionist, adică încearcă să își facă meseria la standarde cât mai înalte. Iar cel mai important aspect în completarea de forțe ar fi faptul că produsul final este destinat purtării și nu este un statement neapărat, ci un obiect plăcut și dezirabil, pe care îl poți păstra în garderobă deoarece nu dezamăgește odată cu trecerea timpului.” referitor la realizarea acestui brand.
Cei mai importanti indicatori financiari realizati de SIMIZ FASHION SRL în anul 2021:
CADRUL GENERAL AL MANAGEMENTULUI RISCULUI ÎNTREPRINDERII
Pas 1: Stabilirea Contextului
a. Domeniul de activitate: Industria textilă
b. Poziționare geografică: Oraș din Sud-Estul țării, Focșani
c. Tip Produse: Îmbrăcăminte
d. Piața:
1. Furnizori: Distibuitori autorizați
2. Clienți: Companii precum Aritzia, Ted Baker, Uterque, Massimo Dutti, COS, etc.
3. Concurența: Alte companii puternice din zonă, aparținând industriei textile(SC Artifex SRL).
e. Context intern și de MR:
- Sistem de Management a Mediului, Securității și Sănătății în muncă implementat și menținut;
- Control managerial integrat care include protejarea mediului înconjurător, grija față de sănătate și siguranța în producție, calitate și costuri;
- Metode și tehnologii adecvate și eficiente din punctul de vedere al protecției mediului, pentru protejarea sănătății, minimizarea riscului de producere a accidentelor și a impactului asupra mediului;
- Instruirea și motivarea propriilor angajați, clienți, furnizori și a comunităților cu care interacționează cu privire la practicile de protecție a mediului și securitate în muncă, încuranjând participarea, implicarea și angajamentul față de prevenirea accidentelor și protejarea mediului încnjurător.
- Salariați autohtoni, înalt calificați.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Economia si Gestiunea Riscului.docx