Politica de produs este principala componentă a mixului de marketing atât într-o întreprindere, cât și pe piața bunurilor productive. Fundamentarea politicii de produs, este punctul de plecare în definirea mixului de marketing a întreprinderii. Acest lucru presupune precizarea clară a obiectivelor, strategiilor și tacticilor pe care întreprinderea trebuie să și le aleagă dintre variantele posibile. Prin intermediul politicii de produs, un program de marketing al întreprinderii încearcă să satisfacă nevoile clienților și să își construiască un avantaj competitiv durabil prin valorificarea competențelor sale de bază. Cele mai importante elemente ale produsului sunt produsul real, caracteristicile principale ale produsului, designul, nivelul de calitate și numele mărcii. Ușurința instalării este unul dintre factorii cheie ai calității pe care o percep clienții atunci când cumpără un produs. Scopul este de a integra tehnologia necesară în produsul de bază, în acest caz sistemul de frânare. Astfel, clienții nu trebuie să-și facă griji cu privire la instalarea altor dispozitive. Identificarea produselor care îndeplinesc nivelurile de calitate este centrul comercial al companiei prin colaborarea cu furnizorii pentru a asigura nivelurile de calitate cerute. Strategiile folosite în relația noastră cu furnizorii noștri sunt: ajustarea calitativă a mărfurilor la cererea de puncte de cumpărare, diferențierea calitativă în funcție de caracteristicile produsului fabricat și calitatea în procesul de cumpărare este foarte importantă. Politica de produs pe piața B2B (Business-to-Business) se diferențiază de politica de produs pe piața B2C (Business-to-Consumer) în multe privințe, deoarece clienții sunt organizații și companii și nu indivizi.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).