furnizeza informatii mediei; propun material precum fotografii, casete video, reprezentari grafice a informatiei asistate de calculator, etc; sunt foarte importante pentru media deoarece ele furnizeaza informatii despre tari, regiuni, unde nu au corespondenti. o media de baza pentru sectorul public; difuzeaza pe acelasi suport o mare cantitate de informatii cu privire la subiecte foarte variate, ceea ce un jurnal televizat nu face; acesta trateaza un numar limitat de subiecte intr-o editie; la nivel local, ea este unul dintre putinele suporturi ce trateaza subiecte ce privesc viata locuitorilor, difuzeaza informatii ce ii intereseaza. media emotiei prin excelenta; este o media de masa mai ales prin tratarea informatiei cu jurnale televizate; este cautata adesea pentru notorietate, posibilitatea de a difuza imagini. este media care implica rapiditate si emotie; este suplu, permite sa inregistram usor interviuri, marturisiri, in mod egal prin telefon, ceea ce da un caracter mai emotional informatiei; Expresia la radio cere o mare precizie, deoarece cuvintele utilizate formeaza imagini in spiritul auditorilor. este platforma multimedia ce integreaza textul, imaginea, video si sunet cu posibilitati de a combina aceste media pe aceeasi pagina, site sau intre site-uri; cadrul temporal este complet revolutionat pentru ca informatia este transmisa de o maniera cvasiinstantanee la scara planetara, astfel incat putem utiliza acest suport pentru a citi sau asculta media traditionala in timp real. este o forma de difuzare in scris a informatiilor care, spre deosebire de stirea de presa, nu este destinata in primul rand publicarii, ci, mai ales, informarii mass-media; Tipuri de comunicate de presa: comunicate de tip anunt comunicate de tipul ,,stiri create"; comunicate cu stiri de ultima ora ; alerte media (media alerts, media advisories).
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.