Managementul calitatii in serviciul de ambulanta judetean

Cuprins referat Cum descarc?

Descrierea si analiza situatiei actuale a serviciului de ambulanta
1. Structura serviciului de ambulanta
2. Activitatea serviciului de ambulanta 
3. Situatia dotarii 
4. Situatia financiara 
5. Relationarea cu alte structuri ale sistemului de urgenta, unitati sanitare 
6. Analiza SWOT 
7. Probleme actuale ale SAJ 
8. Obiective
9. Rezultate asteptate
Bibliografie


Extras din referat Cum descarc?

A1. Structura serviciului de ambulanta
Structura serviciului de ambulanta Serviciul de Ambulanta Judetean Braila este organizat si functioneaza in baza Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii si a Ordinului M.S.P. nr.2021/2008 pentru aplicarea titlului IV ,,Sistemul national de asistenta medicala de urgenta si de prim ajutor calificat" din Legea nr.95/2006. S.A.J. Braila este o institutie publica de interes judetean, cu personalitate juridica, in subordinea Directiei de Sanatate Publica Braila denumita in continuare prescurtat D.S.P. Braila, isi asigura finantarea din veniturile proprii, de la bugetul de stat si de la bugetele locale si aplica politica si strategia Ministerului Sanatatii in cadrul sistemului de sanatate in raza sa de competenta.
Serviciul de Ambulanta Braila are sediul in municipiul Braila, strada Pietatii nr. 1-3, telefon 0239/611000, tel. secretariat 0239/694400, fax 0239/694400, adresa e-mail: salvarea_braila@yahoo.com, unde functioneaza Statia Centrala de Ambulanta in teritoriul judetului si opt substatii dupa cum urmeaza: - Substatia de Ambulanta Dudesti, - Substatia de Ambulanta Gradistea, - Substatia de Ambulanta Ianca, - Substatia de Ambulanta Insuratei, - Substatia de Ambulanta Faurei, - Substatia de Ambulanta Viziru, - Substatia de Ambulanta Marasu
Conducerea Serviciului de Ambulanta Judetean Braila este formata din: - Manager General, care asigura conducerea curenta a unitatii; - Comitet Director, format din Manager General, Director Medical, Director Economic, Director Tehnic si Asistent Sef. In subordinea Managerului General se afla Directorul Medical, Directorul Economic, Directorul Tehnic si Asistentul Sef, precum si urmatoarele compartimente: - Compartimentul RUNOS, Secretariat, - Compartimentul securitate in munca, - PSI, - Compartimentul audit intern, - Compartimentul statistica si informatica, - Compartimentul juridic.
A2. Activitatea serviciului de ambulanta
Serviciul de Ambulanta Judetean Braila este o unitate sanitara cu un caracter de unicitate nu numai la nivelul municipiului Braila dar chiar si la nivelul intregii tari. Este o unitate medicala strategica cu personalitate juridica, avand ca specific lucrul in regim de asteptare 24 de ore din 24, 365 de zile pe an. S.A.J Braila are ca principal obiect de activitate furnizarea de servicii medicale de urgenta prespitaliceasca si transport sanitar utilizand in acest sens personal medical superior si / sau mediu calificat la diferite niveluri, dupa caz, precum si conducatori auto formati ca ambulantieri.
Imbunatatirea structurii si organizarii Serviciul de Ambulanta Judetean Braila are ca scop asigurarea unei combinari cat mai rationale a resurselor deja existente (materiale, umane, financiare), stabilirea cu precizie a atributiilor si sarcinilor ce revin fiecaruia si constituirea cadrului structural care sa permita manifestarea acelei ordini necesare desfasurarii unor activitati eficiente. - Asistenta medicala de urgenta in prespital. - Servicii de transport sanitar asistat si neasistat. 
Functiile principale ale Sistemului Informatic sunt: - stabilirea diagnosticului prezumtiv, furnizare de sfaturi de prim ajutor, preluare date de identificare pacient, semnalare solicitari duble sau triple; - dispecerizarea solicitarilor in functie de : - momentul inregistrarii; - tipul ambulantei si distanta de parcurs; - grad de urgenta, cu mentinerea unui echilibru optim intre competenta si distanta; - stabilirea necesarului si structurii resurselor pe baza statisticilor medicale si de activitate (pe tura, zilnice, saptamanale, lunare, anuale).
Aproximativ 40 de ambulante (parc auto activ) din care 2 sunt Ambulante de Resuscitare si Terapie Intensiva (ARTI) si 38 sunt Ambulante Urgenta si Resuscitare (AUR), avand echipajul format in functie de specificul activitatii de asistenta medicala, din 1, 2 sau 3 persoane cuprinzand: doctori, asistenti medicali si ambulantieri, sunt trimise in teritoriu pentru a rezolva solicitarile.
RESURSE UMANE
In domeniul resurselor umane se vor urmari urmatoarele obiective: -  Cresterea gradului de ocupare a posturilor cu personal de specialitate, prin crearea conditiilor de viata si salariale pentru atragerea acestora; -  Stabilirea unor politici stimulative pentru formarea si perfectionarea pregatirii profesionale a personalului; -  Scoaterea la concurs si intensificarea actiunilor de recrutare a specialistilor pentru acoperirea posturilor vacante din cadrul SAJ Braila. La unele categorii de personal exista un deficit de cadre, cel mai mare inregistrandu-se la medici.
Dinamica de personal ianuarie 2017


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul calitatii in serviciul de ambulanta judetean.ppt

Bibliografie

http://ambulantabraila.ro/
http://www.lexmed.ro/
http://www.cred.ro/
http://www.hosptm.ro/
http://discutii.mfinante.ro/


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!