Forme de negociere

Cuprins referat Cum descarc?

Argument .. 4
Capitolul I. Negocierea in dezvoltarea continua a relatiilor Interumane
1.1. Negocierea, notiune si scop . .. ...5
1.2. Tipuri de negociere ...5
1.2.1. Negocierea integrativa ...6
1.2.2. Negocierea rationala ...6
1.2.3. Negocierea rationala .7
1.3. Negocierea comerciala .. 7
Capitolul II. Forme de negociere folosite in cadrul SC CARPATITRAVEL SRL
2.1. Prezentarea generala a SC CARPATITRAVEL SRL ..9
2.2. Analiza financiara a societati 9
2.3. Etapele negocierii la SC CARPATITRAVEL SRL .12
2.4. Pregatirea negocierii, regula de aur in negociere la SC CARPATITRAVEL ANDREEA SRL ...14
2.5. Eficacitatea negocierii comerciale si succesul acesteia 20
Concluzii ..21
Bibliografie ...22


Extras din referat Cum descarc?

Argument
Ne vom intreba de ce oare se abordeaza un subiect despre arta de a negocia intr-un mediu bazat destul de strict pe regulamente? Un mediu in care totul este foarte bine delimitat prin zeci de articole de lege, prin completari, revizuiri si adaugiri ale acestora, pentru a nu exista aproape nimic care ar putea la un moment dat sa scape de sub control.
Negocierea este un talent, un har innascut, dar si o abilitate dobandita prin experienta si invatare. Asadar, negocierea este o forma concentrata si interactiva de comunicare, in care doua sau mai multe parti aflate in dezacord urmaresc sa ajunga la o intelegere care rezolva o problema comuna sau atinge un scop comun. Negocierea permite crearea, mentinerea sau dezvoltarea unei relatii interumane sau sociale, in general ca si a unei relatii de afaceri, de munca sau diplomatice, in particular. Faptul ca negocierile nu urmaresc totdeauna rezultate manifeste in directia unei intelegeri. Adesea, ele sunt purtate pentru efectele lor colaterale, cum ar fi castigarea de timp, mentinerea unor relatii si imbunatatirea lor, impiedicarea deteriorarii situatiei in conflict. Analiza tipului de negociere in care ne angajam este intotdeauna importanta.
Decizia de a investi in capitalul uman are un impact semnificativ asupra nivelului general de dezvoltare economico-sociala. De aceea, adesea ea este abordat nu numai ca o decizie individuala sau ca o decizie strategica la nivelul diferitelor medii institutionale (scoala, firma, organizatie nonguvernamentala etc.), ci si din punctul de vedere al implicatiilor sale la nivel macroeconomic.
Sintetizand aspectele de ordin metodologic, in acest sens, rezulta urmatoarele aspecte: nevoia de a se cuantifica contributia capitalului uman la bunastarea sociala; reliefarea ratei sociale de recuperare a investitiei in capitalul uman; corelarea investitiei in capitalul uman cu nivelul de dezvoltare economico-sociala; interactiunea intre investitia in capitalul uman si indicele de dezvoltare umana.
Omul pentru a exista este nevoit sa-si satisfaca trebuintele si pentru ca natura nu i le ofera, el trebuie sa si le procure. Astfel, activitatile prin care oamenii reusesc sa-si realizeze bunurile necesare formeaza activitatea economica sau economia.
Generalizand, putem spune ca viata noastra reprezinta o suma de negocieri succesive si de investitii in noi.
Capitolul I. Negocierea-  proces competitiv in dezvoltarea continua a relatiilor interumane
Complexitatea vietii social-economice si politice, diversitatea afacerilor pe care le deruleaza agentii economici fac ca negocierea sa se impuna ca unul dintre cele mai pretioase atribute ale vietii contemporane.
Negocierile sunt chemate sa raspunda problemelor complexe deriva din nevoia obiectiva a dezvoltarii continue a relatiilor interumane, in general, a celor economice si politice, in particular. Ele servesc eforturilor de diversificare a directiilor si domeniilor afacerilor, avand rolul de a da raspunsuri la problemele complexe pe care acestea le presupun. 
Negocierea trebuie privita drept cel mai eficient mijloc de comunicare, avand avantajul ca realizeaza in cel mai scurt timp efectul scontat.
1.1. Negocierea, notiune si scop
Negocierea reprezinta un tip de interactiune umana in care partenerii sunt interdependenti, dar in acelasi timp sunt separati prin interese divergente in anumite probleme. 
Este necesar sa fie indeplinite si alte conditii pentru ca o situatie sa poata fi "tratata prin negociere". 
Negocierea reprezinta procesul prin care doua sau mai multe parti - intre care exista interdependenta, dar si divergente - opteaza in mod voluntar pentru conlucrare in vederea solutionarii unei probleme comune, prin ajungerea la un acord reciproc avantajos. 
Din definitia data se desprind cateva note definitorii, care reprezinta de fapt chiar conditiile negocierii, si anume: interdependenta si divergentele referitoare la o problema comuna, conlucrarea partilor pentru solutionarea problemei comune si acordul reciproc avantajos.
Interdependenta partilor este o prima conditie a negocierii. Daca cumparatorul nu doreste sa cumpere si se afla in magazin doar pentru a vedea care sunt noile modele, atunci nu are nici un motiv sa negocieze cu vanzatorul. In lipsa interdependentei, partile vor fi indiferente una fata de alta.
1.2.Tipuri de negociere
Analiza tipului de negociere in care ne angajam este importanta pentru cunoasterea si anticiparea in linii mari a comportamentului pe care il va adopta partenerul si pregatirea unui comportament in intampinare adecvat.
Se poate face distinctie intre trei tipuri fundamentale de negociere:
a) negocierea distributiva (castigator/perdant sau victorie/infrangere);
b) negocierea integrativa (castigator/castigator sau victorie/victorie) sau
c) negocierea rationala, un tip de negociere care nu pune in cauza o pozitie partilor sau intereselor subiective ale acestora.


Fisiere in arhiva (1):

  • Forme de negociere.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Anon,- Reservation systems - communication networks that sell rooms, 1968.
2. Anon, A CRS service for the independents. Hospitality and Automation Report, 1993.
3. Archdale, G., Computer reservation systems and public tourist offices, 1993.
4. Arthur Andersen, - The Future ofTravel Distribution - Securing Loyalty in an Effective Travel Market, New York, 1998.
5. Baker, M., Hayzelden, C. and Sussmann, S., Can destination management systems provide competitiveadvantage? A discussion of the factors affecting the survival and success of destination management systems, 1996.
6. Bathory-Kitsz, D., Inventing the Internetpresence, 1996, p. 8-14.
7. Bender, D., Using the Web to market the hospitality, travel and tourism product or service, 1997, p. 33-39.
8. Bennett, M., Information technology and travel agency - a customer service perspective, 1993, p. 259-266.
9. Bennett, M., Information tecnology and databases for tourism, London, 1996, p. 423.
10. Bennett, R., The Booking process: the developers perspective. International Hotel and Restaurant Association, Paris, 1998. 
11. Bloch, M., An open letter to travel agents - a survival tips for the electronic era, 1996.
12. Bloch, M. And Segev, A., The impact of electronic commerce on the travel industry - an analysis methodology and case study, 1997.


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!