Administratie publica Comuna Zorleni

Cuprins referat Cum descarc?

1. Date generale privind comuna Zorleni 2
2. Compartimentul Taxe si Impozite 4
3.Asistenta sociala 6
4. Urbanism 8
5. Starea civila 10
6. Cadastru 12
7.Regulament de functionare si organizare a primariei Zorleni 14
7. Jurnalul stagiului de practica 17
8.Concluzie 19


Extras din referat Cum descarc?

1. Date generale privind comuna Zorleni
Zorleni este o comuna din judetul Vaslui, Moldova, Romania, formata din satele Dealu Mare, Popeni, Simila si Zorleni(resedinta). Se afla pe DE (drumul European) 581, care face legatura intre municipiul Barlad si Vaslui. 
Administratia publica a comunei Zorleni se intemeiaza pe principiile descentralizarii, autonomiei locale, deconcentrarii serviciilor publice, eligibilitatii autoritatilor administratiei publice locale, legalitatii si al consultarii cetatenilor in solutionarea problemelor locale de interes deosebit.
Autoritatile administratiei publice prin care se realizeaza autonomia locala la nivelul comunei sunt Consiliul Local al comunei Zorleni, ca autoritate deliberativa si primarul comunei Zorleni ca autoritate executiva, alesi conform legii. 
Consiliul local si primarul functioneaza ca autoritati ale administratiei publice locale si rezolva treburile publice din comuna in conditiile prevazute de lege.
Primaria Comunei Zorleni este o structura functionala, cu activitate permanenta, constituita din primar, viceprimar, secretarul comunei, impreuna cu aparatul de specialitate al primarului Comunei Zorleni, a carei misiune principala este de a aduce la indeplinire hotararile consilului local si dispozitiile primarului, solutionand problemele curente ale colectivitatii locale.
Primarul coordoneza realizarea serviciilor publice de interes local, prestate prin intermediul aparatului de specialitate sau prin intermediul organismelor prestatoare de servicii publice si de utilitate publica de interes local.
Aparatul de specialitate iti desfasoara activitatea in baza prevederilor prezentului regulament si in baza prevederilor legale in vigoare.
Structurile organizate colaboreaza permanent, in vederea indeplinirii la timp si in mod corespunzator a atributiilor ce le revin din legi,decrete, hotarari, ordin,dispozitii si alte prevederi legale in vigoare precum si a sarcinilor ce le sunt ancredintate de sefii ierarhici superiori.
In functie de natura atributiilor stabilite in componenta sa, personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului are statutul de functionar public sau personal contractual.
2. Compartimentul Taxe si Impozite
1. Organizeaza, indruma si urmareste: primirea, verificarea, operarea in baza de date si analizeaza, dupa fiecare termen de plata, lista debitorilor persoane fizice sau juridice, care inregistreaza restante la plata impozitelor si taxelor locale.
2. Verifica si avizeaza restituirea de impozite si taxe
3. Organizeaza arhivarea si pastrarea dosarelor fiscal si a celorlalte documente la depunerea si incasarea debitelor
4. Emite chitanta fiscal pentru sumele incasate de la contribuabili
5. Incaseaza de la contribuabili impozitele, taxele, cheltuielile de judecata, despagubirile si alte creantece se cuvin bugetului de stat si local
6. Inregistrarea zilnica a debitelor si incasarilor in extrasele de rol
7. Intocmeste referate de specialitate invederea elaborarii proiectelor de dispozitii ale primarului si hotarari ale consiliului local, specific compartimentului
8. Participa la sedintele comisiilor de specialitate ale consiliului local, prezentand situatiile cerute de membrii acestora.
9. Inscrierea zilnica a sumelor incasate in borderourile desfaturate pe sumele clasificatiei bugetare a veniturilor si predarea borderourior respective odata cu depunereasumelor incasate
10. Depunerea numerarului rezultatt din incasarile la Trezorarie cu respectarea plafonului de casa si a termenului legal
11. Aplicarea masurilor de executare silita prevazute de lege in cazul contribuabililor care nu si-au achitat obligatiile fiscal la termen legal
12. Intocmeste note de contestaresi procese verbale cu ocazia verificarilor effectuate in teren in scopul incasarii impozitelor, taxelor si altor creante cuvenite bugetului de stat sau local, definitiveaza si depune in termen la operator rol dosarele contribuabililor considerati insolvabili in vederea obtinerii legale pentru trecerea in evidenta speciala
13. Identificarea de persoane care excercita clandestine activitati producatoare de venit sau care poseda bunuri impozabile, nedeclarate, intocmind note de contestare pe care le poseda operatorul de rol si conducerii unitatii
14. Participa la sedinte si invetariaza pe termen de pastrare, conform Nomenclatorului arhivistic documentele create la nivelul compartimentului
15. Indeplineste orice alte atributii rezultate din hotararile Consiliului Local Zorleni si din dispozitiile primarului.


Fisiere in arhiva (1):

  • Administratie publica Comuna Zorleni.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!